Complete branding

Voor Netwark hebben we een visuele identiteit gecreëerd die de essentie van het platform vastlegt. Van het ontwerpen van het logo tot het bepalen van de kleurenpaletten en het selecteren van de juiste typografie – elk element is zorgvuldig ontworpen om de boodschap van Netwark krachtig over te brengen.

Fris, toegankelijk en vrouwelijk. Deze drie kernwoorden omschrijven de huisstijl, maar de Achterhoekse roots vormen ook een belangrijk onderdeel binnen de merkidentiteit.

Om het verhaal van Netwark kracht bij te zetten, hebben we effectieve en aansprekende copywriting ontwikkeld voor de website, sociale media, en andere communicatiemiddelen. Onze teksten weerspiegelen de passie, toewijding en missie van Netwark om ondernemende vrouwen in de regio te verenigen.

De website als centrale hub

Studio Sanne Elisabeth heeft een gebruiksvriendelijke en professionele website en webshop voor Netwark ontwikkeld, met WordPress en WooCommerce. De website vormt een centrale hub voor de community, met waardevolle informatie over het ondernemerschap, verhalen van ondernemers en evenementen voor ondernemers.

Waardevolle content

Studio Sanne Elisabeth heeft een effectieve marketing- en contentstrategie ontwikkeld om de groei van Netwark te stimuleren. Onze aanpak omvatte het identificeren van doelgroepen, het creëren van waardevolle inhoud en het implementeren van groeitactieken.

Om de betrokkenheid en zichtbaarheid van Netwark te vergroten, hebben we waardevolle content gecreëerd voor de website en sociale media. Onze contentstrategie omvatte informatieve artikelen, inspirerende verhalen en behulpzame blogs.

Branding Netwark ondernemende vrouwen Oost-Nederland Achterhoek Twente

samenwerken

Wil jij samenwerken met Studio Sanne Elisabeth? Stuur ons een berichtje!