Studio Sanne Elisabeth begon met het analyseren van De Mattelier’s doelgroep en identificeerde nieuwe mogelijkheden om hen te bereiken. De eerste stap was het ontwikkelen van een effectieve marketingstrategie die het bestaande publiek behield en nieuwe bezoekers aantrok.
Online marketing
We gingen aan de slag met het ontwikkelen van pakkende content. Dit omvatte het schrijven van persberichten, nieuwsberichten en het creëren van social media posts en advertenties die de activiteiten van De Mattelier in de schijnwerpers plaatsten. Deze content droeg niet alleen bij aan de online zichtbaarheid, maar creëerde ook waardevolle informatie voor potentiële bezoekers.
De marketingstrategie werd geïmplementeerd via de website, sociale media en andere online kanalen. De inhoud werd dagelijks bijgewerkt en afgestemd op de behoeften en interesses van het publiek.
Promotiemateriaal en drukwerk
Om De Mattelier’s aanwezigheid in de regio te versterken, ontwierp Studio Sanne Elisabeth opvallend promotiemateriaal en drukwerk. Posters, flyers en banners werden gecreëerd om evenementen aan te kondigen en de community te betrekken.
samenwerken
Wil jij samenwerken met Studio Sanne Elisabeth? Stuur ons een berichtje!